Articolul precedent |
Articolul urmator |
545 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 18:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
364.4:35:005.6 (1) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (541) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2626) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Managementul calității serviciilor sociale dezvoltate de administrația publică locală. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 272-276. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 364.4:35:005.6 | ||||||
Pag. 272-276 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The quality of services provided by local public administrations directly influences the processes of social development within the community but also promote fairness and equal opportunities between all existing social classes. Social services address directly the population of the administrative-territorial unit, and their effects are always judged in terms of human values, not only in instrumental terms, because they have moral consequences on individuals, families and communities. The topic of service quality has attracted the attention of many national and international researchers. In the same way, the issue of service quality was approached by the central authorities of the state, which should develop quality standards at national level. |
||||||
Cuvinte-cheie social services, Quality, management, local public administration |
||||||
|