Studiul dificultăților de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
400 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.2 (28)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
SM ISO690:2012
LAPOŞINA, Emilia. Studiul dificultăților de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 245-250. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Studiul dificultăților de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități

CZU: 376.2

Pag. 245-250

Lapoşina Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

Environmental changes in the life of any child cause changes in the child's behavior, including the adaptation to the new requirements. Research on school adaptation of children with typical development demonstrates that they may face certain difficulties in this regard, caused by a number of factors. The preliminary results of the research in question demonstrate the difficulty of adaptation and school integration of children with disabilities, as well, generated by certain factors. Thus, early detection and recovery through personalized psycho-pedagogical assistance becomes a condition for successful adaptation and integration.

Cuvinte-cheie
children with disabilities, difficulties, aadaptation, integration, reabilitation