Strategii de intervenție psiho-logopedică în dislexo-disgrafii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
618 111
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 00:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.36:159.922.7 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
Psihologie (3372)
SM ISO690:2012
PONOMARI, Dorina. Strategii de intervenție psiho-logopedică în dislexo-disgrafii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 179-182. ISBN 978-9975-46-450-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Strategii de intervenție psiho-logopedică în dislexo-disgrafii

CZU: 376.36:159.922.7

Pag. 179-182

Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2020


Rezumat

The importance of oral language but also of written language is studied and full argued, at the current stage communication through written language is more current than ever. Communication disturbances conditioned by the impossibility to use there sources of reading and writing language can have negative consequences on the training process but also on the personality level. Interventions are important in order to over come these obstacles as quickly as possible, The most effective will be speech therapy interventions but the psychological approach to these problems will make these interventions more efficient.

Cuvinte-cheie
dyslexia, dysgraphia, speech therapy intervention, psychological intervention