Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 111 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 00:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36:159.922.7 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
Psihologie (3372) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Strategii de intervenție psiho-logopedică în dislexo-disgrafii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 179-182. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36:159.922.7 | ||||||
Pag. 179-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The importance of oral language but also of written language is studied and full argued, at the current stage communication through written language is more current than ever. Communication disturbances conditioned by the impossibility to use there sources of reading and writing language can have negative consequences on the training process but also on the personality level. Interventions are important in order to over come these obstacles as quickly as possible, The most effective will be speech therapy interventions but the psychological approach to these problems will make these interventions more efficient. |
||||||
Cuvinte-cheie dyslexia, dysgraphia, speech therapy intervention, psychological intervention |
||||||
|