Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2-053.5+159.9.072 (1) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Stela, GODEA, Cornelia. Relația dintre empatie și comunicare la preadolescenți. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 92-105. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 159.923.2-053.5+159.9.072 | |||||
Pag. 92-105 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article aims at the experiment of manifestation of empathy, empathic abilities in preadolescence and the relationship between empathy and communication in preadolescents. It describes the purpose, the sample, the research methodology, the phenomenon of empathy depending on gender and the age of preadolescents. The relationship between empathy and communication in preadolescents in gender addiction and the class in which preadolescents learn. |
|||||
Cuvinte-cheie preadolescents, empathy, empathic capacities, comunication, gender |
|||||
|