Articolul precedent |
Articolul urmator |
473 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 18:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111`373.7 (6) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 COSTETCAIA, Irina, FILIPP, Svetlana. Using Phraseological Units with Zoonymic Elements in Teaching English in the 5th Form. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 47-51. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111`373.7 | ||||||
Pag. 47-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este axat pe tehnica de utilizare a unităților frazeologice, ce conţin nume de animale, în predarea limbii engleze în clasa a 5-a. Sunt prezentate cinci etape de familiarizare a elevilor cu o nouă unitate frazeologică: vizualizarea imaginii, utilizarea contextului, determinarea sensului, traducerea şi consolidarea, care sunt demonstrate în detaliu în baza folosirii unei serii de unităţi frazeologice cu nume de animale în predarea limbii engleze în timpul practicii şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie unităţi frazeologice, nume de animale, imagine, vizualizare, con-text, sens, traducere, predare |
||||||
|