Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.922.7+373.3.035]:159.942 (1) |
Psihologie (3365) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 ТЕЛЮКОВА, Инна, АНЦИБОР, Людмила. Особенности развития эмоционального интеллекта учащихся первого класса. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 191-195. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277559 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277559 | ||||||
CZU: [159.922.7+373.3.035]:159.942 | ||||||
Pag. 191-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea emoțională a persoanei se consideră a fi un factor-cheie ce determină prezența succesului în viață, mult mai important decât inteligența. Rezultă, deci, că formarea emoțiilor ,,inteligente”, corectarea lacunelor existente în dezvoltarea emoțională trebuie să fie considerate sarcină prioritară și primordială în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie intelegență emoțională, sferă emoțională, preșcolar senior, elev în clasa întâi, emotional intelligence, emotional sphere, high pre-schooler, first-grade pupil |
||||||
|