Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 21:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:006.44:37 (1) |
Educație (14078) |
Standardizarea produselor, operațiilor, greutăților și a timpului (81) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Analiza comparativă a standardelor de competenţă profesională ale cadrelor didactice la nivel naţional şi internaţional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 36-41. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277335 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277335 | |||||
CZU: 371.13:006.44:37 | |||||
Pag. 36-41 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul vizează o analiză comparativă a standardelor de competență profesională ale cadrelor didactice la nivel național și internațional. În cadrul analizei sunt evidențiate asemănări și deosebiri referitoare la sistemul de competențe ale cadrului didactic în diverse țări. Informația științifică prezentată are la bază mai multe documente normative și de politică educațională. Analiza standardelor profesionale ale cadrelor didactice şi rolul acestora în formarea profesională continuă a cadrelor didactice au permis formularea unor concluzii relevante pentru sistemul educațional. |
|||||
Cuvinte-cheie Standard, competenţă profesională, cadru didactic, sistem educaţional, formare profesională continuă, evaluare, avansare profesională, standard, professional competence, teacher, educational system, continuous professional training, evaluation, professional advancement |
|||||
|