Развитие мнемических способностей у учащихся пианистов в ДМШ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 20:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
786.2(072.3):373.015 (1)
Muzică (1808)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
ГРАНЕЦКАЯ, Елена, ГРАНЕЦКАЯ, Лилия. Развитие мнемических способностей у учащихся пианистов в ДМШ. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 239-244. ISBN 978-9975-50-248-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 16, 2020
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020

Развитие мнемических способностей у учащихся пианистов в ДМШ

CZU: 786.2(072.3):373.015

Pag. 239-244

Гранецкая Елена, Гранецкая Лилия
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2020


Rezumat

Memoria muzicală împreună cu auzul muzical şi simţul ritmului sunt considerate aptitudini strict necesare în arta cântului la pian. Interpretarea pe de rost este un avantaj al pianistului, oferindu-i posibilitatea de un mai înalt grad de expresivi-tate, libertate de interpretare în scenă. În articol se abordează problema memoriei mu-zicale şi tipurile acesteia. Din punct de vedere metodologic, se propun diverse tehnici şi metode de lucru cu creaţia muzicală axate pe dezvoltarea abilităților mnemonice ale unui pianist.

Cuvinte-cheie
memorie muzicală, tipuri de memorie muzicală, creaţie muzicală, elevul pianist, metode de dezvoltare a memoriei muzicale