Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 20:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
786.2(072.3):373.015 (1) |
Muzică (1808) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 ГРАНЕЦКАЯ, Елена, ГРАНЕЦКАЯ, Лилия. Развитие мнемических способностей у учащихся пианистов в ДМШ. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 239-244. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 786.2(072.3):373.015 | ||||||
Pag. 239-244 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Memoria muzicală împreună cu auzul muzical şi simţul ritmului sunt considerate aptitudini strict necesare în arta cântului la pian. Interpretarea pe de rost este un avantaj al pianistului, oferindu-i posibilitatea de un mai înalt grad de expresivi-tate, libertate de interpretare în scenă. În articol se abordează problema memoriei mu-zicale şi tipurile acesteia. Din punct de vedere metodologic, se propun diverse tehnici şi metode de lucru cu creaţia muzicală axate pe dezvoltarea abilităților mnemonice ale unui pianist. |
||||||
Cuvinte-cheie memorie muzicală, tipuri de memorie muzicală, creaţie muzicală, elevul pianist, metode de dezvoltare a memoriei muzicale |
||||||
|