Dezvoltarea stării de bine a preșcolarilor prin dramatizări
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
492 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 17:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:159.942 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
PÎNZARI, Iana, BEJAN, Angela. Dezvoltarea stării de bine a preșcolarilor prin dramatizări. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 210-216. ISBN 978-9975-50-248-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 16, 2020
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020

Dezvoltarea stării de bine a preșcolarilor prin dramatizări

CZU: 373.2:159.942

Pag. 210-216

Pînzari Iana, Bejan Angela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2020


Rezumat

This article analyzes the concept of well-being. The main determinants of individual and sociocultural psychological well-being are listed. The criteria for determining the well-being of children correlated with the standards of their learning and development that can be developed by implementing the proposed Program and Pedagogical Model are established.

Cuvinte-cheie
well-being, wellness, Social competence, emotional competence, dramatizations