Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:159.942 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 PÎNZARI, Iana, BEJAN, Angela. Dezvoltarea stării de bine a preșcolarilor prin dramatizări. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 210-216. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:159.942 | ||||||
Pag. 210-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article analyzes the concept of well-being. The main determinants of individual and sociocultural psychological well-being are listed. The criteria for determining the well-being of children correlated with the standards of their learning and development that can be developed by implementing the proposed Program and Pedagogical Model are established. |
||||||
Cuvinte-cheie well-being, wellness, Social competence, emotional competence, dramatizations |
||||||
|