Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
417 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-06 16:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2`367.333 (1)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119)
SM ISO690:2012
SLIVCA, Iulia, POMELNICOV, Ana. Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-248-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 16, 2020
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020

Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten

CZU: 811.112.2`367.333

Pag. 102-105

Slivca Iulia, Pomelnicov Ana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2020


Rezumat

Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice.

Cuvinte-cheie
atribut, cuvânt determinat, îmbinări de cuvinte nominale, flexiu-ne, partea de propoziție, atribut așezat după termenul determinat