Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-06 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2`367.333 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119) |
SM ISO690:2012 SLIVCA, Iulia, POMELNICOV, Ana. Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 811.112.2`367.333 | |||||
Pag. 102-105 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este de a analiza posibilitățile de exprimare a atributelor în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice. |
|||||
Cuvinte-cheie atribut, cuvânt determinat, îmbinări de cuvinte nominale, flexiu-ne, partea de propoziție, atribut așezat după termenul determinat |
|||||
|