Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-04 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111`373.4(072.3) (1) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 CHERGAN, Zinaida, CĂLĂRAŞ, Angela. Ways of Teaching Blended Words at the Gymnasium Level. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 51-59. ISBN 978-9975-50-248-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 16, 2020 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111`373.4(072.3) | ||||||
Pag. 51-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Engleza modernă a dat naștere unui număr mare de cuvinte complexe noi, care sunt reflectate în viața cotidiană și arată că limbajul se confruntă cu explozia neologismelor. Articolul dat propune metode de învățare a cuvintelor telescopate la nivel gimnazial. Am divizat toate metodele de predare în 2 grupe mari: tradiționale și netradiționale (metode creative, jocuri, metode de gândire critică). În acest articol, propunem următoare tipuri de modele a cuvintelor telescopate, ce combină metode tra-diționale și netradiționale. |
||||||
Cuvinte-cheie cuvinte telescopate, cuvinte Portmanteau, metode de predare, metode tradiţionale, metode netradiționale (inovatoare), nivel gimnazial |
||||||
|