Ways of Teaching Blended Words at the Gymnasium Level
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
623 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-04 18:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111`373.4(072.3) (1)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
CHERGAN, Zinaida, CĂLĂRAŞ, Angela. Ways of Teaching Blended Words at the Gymnasium Level. In: Interuniversitaria, 8 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Ediția 16, pp. 51-59. ISBN 978-9975-50-248-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 16, 2020
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2020

Ways of Teaching Blended Words at the Gymnasium Level

CZU: 811.111`373.4(072.3)

Pag. 51-59

Chergan Zinaida, Călăraş Angela
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2020


Rezumat

Engleza modernă a dat naștere unui număr mare de cuvinte complexe noi, care sunt reflectate în viața cotidiană și arată că limbajul se confruntă cu explozia neologismelor. Articolul dat propune metode de învățare a cuvintelor telescopate la nivel gimnazial. Am divizat toate metodele de predare în 2 grupe mari: tradiționale și netradiționale (metode creative, jocuri, metode de gândire critică). În acest articol, propunem următoare tipuri de modele a cuvintelor telescopate, ce combină metode tra-diționale și netradiționale.

Cuvinte-cheie
cuvinte telescopate, cuvinte Portmanteau, metode de predare, metode tradiţionale, metode netradiționale (inovatoare), nivel gimnazial