Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-30 10:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.4:324 (3) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Alegeri. Plebicist. Referendum. Campanie electorală. Corupție electorală. Vicierea alegerilor. Rezultatele alegerilor (119) |
SM ISO690:2012 GARBUZ, Olesea. The role of mass media in the construction of political mentality and political behaviour during elections. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice, 10-11 noiembrie 2020, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, R, SU, SS, SJE, pp. 144-147. ISBN 978-9975- 152-51-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare si inovare. R, SU, SS, SJE, 2020 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.4:324 | ||||||
Pag. 144-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|