Problema socializării copiilor preșcolari și interacțiunea lor cu tehnologiile moderne
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
653 89
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 20:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.78 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
COMAN, Liliana. Problema socializării copiilor preșcolari și interacțiunea lor cu tehnologiile moderne. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 271-282. ISBN 978-9975-3314-2-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie "
Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020

Problema socializării copiilor preșcolari și interacțiunea lor cu tehnologiile moderne

The problem of the socialization of preschool children and their interaction with modern technologies

CZU: 37.013.78

Pag. 271-282

Coman Liliana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul este dedicat problemei reale a interacțiunii copiilor preșcolari cu dispozitivele moderne de înaltă tehnologie. Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor moderne a forțat știința psihologică și pedagogică să acorde o atenție deosebită acestei probleme, întrucât în fiecare zi un public mai „tânăr” devine utilizatorul gadgeturilor. „Relația” copiilor cu progresele tehnologice moderne este una dintre cele mai slab studiate domenii din învățământul preșcolar. Și, din păcate, copiii sunt vulnerabili în această „relație”.

The article is dedicated to the real problem of the interaction of preschool children with modern high-tech devices. The rapid development of modern technologies has forced psychological and pedagogical science to pay special attention to this issue, as every day a younger audience becomes the user of gadgets. The “relationship” of children with modern technological advances is one of the most poorly studied areas in preschool education. And, unfortunately, children are vulnerable in this “relationship”.

Cuvinte-cheie
dispozitiv mobil, smartphone, gadget, vârsta preșcolară, dezvoltare mentală, comunicare, abilități cognitive, spațiu virtual, tehnologia informaţiei,

mobile device, smartphone, gadget, preschool age, mental development, communication, cognitive skills, virtual space, information technology