Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 13:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (654) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 BABALICI, Eudochia. Intensificarea intervențiilor psihologice și educaționale ale cadrelor didactice de sprijin la elevi în condițiile pandemiei. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 212-218. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 212-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Identificarea și implementarea celor mai adecvate strategii educaționale și psihologice este un factor important pentru a ajuta elevii să depășească barierele psihoemoționale și dificultățile de învățare provocate de pandemia COVID -19, în special copii cu CES. Este primordial ca pedagogii, psihologii, cadrele didactice de sprijin, și alți profesioniști implicați în învățământul primar și cel gimnazial să cunoască noile metode și tehnologii educaționale, să le adapteze la nevoile elevilor, să monitorizeze și să evalueze impactul anumitor modele psihopedagogice de lucru cu elevii, ce au nevoie de suport psihologic și pedagogic și, în consecință, să poată lua decizia care dintre acestea sunt cele mai relevante și eficiente pentru implementarea lor în condițiile pandemiei. |
||||||
Cuvinte-cheie cadre didactice, copii cu CES, suport pedagogic, suport psihologic, pandemie, teachers, children with SEN, pedagogical support, psychological support, pandemic |
||||||
|