Atitudini fața de învățământul universitar online în condiții de pandemie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
693 117
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 18:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (151)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
RUSNAC, Svetlana. Atitudini fața de învățământul universitar online în condiții de pandemie. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 34-43. ISBN 978-9975-3314-2-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie "
Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020

Atitudini fața de învățământul universitar online în condiții de pandemie

Attitudes towards online university education in pandemic conditions

CZU: 37.018.43

Pag. 34-43

Rusnac Svetlana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2020


Rezumat

Studiul prezentat în articol analizează atitudinile studenților universitari din Republica Moldova față de predarea online a cursurilor universitare în condițiile pandemiei COVID-19. Au fost chestionați 202 studenți, care au menționat eficiența și laturile negative ale învățământului online. Studenții au raportat probleme tehnice, economice, de comunicare, disconfort emoțional, și altele cauzate de organizarea neobișnuită, non-tradițională a cursurilor universitare. Totodată, mai mult de jumătate susțin forma de învățare online, menționând potrivirea acesteia pentru condițiile actuale, dar și alte beneficii, unii chiar propunând ca aceste experiențe să fie utilizate și în condiții obișnuite pentru anumite categorii de studenți. Rezultatul acestui studiu a demonstrat că organizațiile educaționale trebuie să analizeze experiențele, ajustând activitățile la situația provocată de COVID-19, perfecționând curricula, abilitățile digitale ale cadrelor didactice, asigurarea cu tehnologii informaționale.

The study presented in the given article analyzes the attitudes of university students from the Republic of Moldova to online teaching of university courses in conditions of pandemic COVID-19. 202 students were questioned who have pointed out the efficiency and negative aspects of online learning. Students have reported technical economic, communication problems, problems related to emotional discomfort and other problems caused by unusual, non-traditional organization of university courses. At the same time, more than half of students support online learning form, mentioning that it is very appropriate for current conditions, and it has many other advantages. Some of them have proposed to use this experience in usual conditions for certain categories of students. The results of this study has proved that the educational organizations should analyze the experience, practices adjusting the activities to the situation created by the COVID-19, improving curricula, digital skills of didactic staff, providing IT technologies and equipment.

Cuvinte-cheie
abilități digitale, COVID-19, învăţare online, învățare tradițională, învăţământ universitar,

Digital skills, COVID-19, online learning, traditional learning, university learning