Articolul precedent |
Articolul urmator |
693 117 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 18:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (151) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Svetlana. Atitudini fața de învățământul universitar online în condiții de pandemie. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 34-43. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 34-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul prezentat în articol analizează atitudinile studenților universitari din Republica Moldova față de predarea online a cursurilor universitare în condițiile pandemiei COVID-19. Au fost chestionați 202 studenți, care au menționat eficiența și laturile negative ale învățământului online. Studenții au raportat probleme tehnice, economice, de comunicare, disconfort emoțional, și altele cauzate de organizarea neobișnuită, non-tradițională a cursurilor universitare. Totodată, mai mult de jumătate susțin forma de învățare online, menționând potrivirea acesteia pentru condițiile actuale, dar și alte beneficii, unii chiar propunând ca aceste experiențe să fie utilizate și în condiții obișnuite pentru anumite categorii de studenți. Rezultatul acestui studiu a demonstrat că organizațiile educaționale trebuie să analizeze experiențele, ajustând activitățile la situația provocată de COVID-19, perfecționând curricula, abilitățile digitale ale cadrelor didactice, asigurarea cu tehnologii informaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie abilități digitale, COVID-19, învăţare online, învățare tradițională, învăţământ universitar, Digital skills, COVID-19, online learning, traditional learning, university learning |
||||||
|