Despre conceptul „Teaser”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
429 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-17 12:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'374.2 (11)
Lingvistică. Limbi (5040)
SM ISO690:2012
PUZANOV, V.. Despre conceptul „Teaser”. In: Viitorul ne aparţine, Ed. 10, 20 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogr. "Biotehdesign", 2020, Ediţia 10, T, p. 99. ISBN 978-9975-3389-4-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Viitorul ne aparţine
Ediţia 10, T, 2020
Conferința "Viitorul ne aparţine"
10, Chişinău, Moldova, 20 mai 2020

Despre conceptul „Teaser”

CZU: 81'374.2

Pag. 99-99

Puzanov V.
 
Universitatea Națională din Zaporizhzhia
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2020


Rezumat

În ultimii 30 de ani importanța teaser-ului a crescut semnificativ. Datorită dezvoltării rapide a tehnologiilor computerizate, a creșterii vitezei conexiunilor la internet și a creșterii constante a numărului de utilizatori de internet, conceptul de teaser a depășit limitele emisiilor de radio și televiziune, cinematografe, publicitate în aer liber. Evident, definiția clasică a teaser-ului, care este dată în dicționarul Merriam-Webster, trebuie revizuită și completată. Definiția clasică, conform dicționarului Merriam-Webster, spune că un teaser este publicitatea sau instrumentul promoțional destinat să trezească interes sau curiozitate, în special pentru ceea ce va urma. Astăzi, plasarea teaser-ului pe un site popular va fi mult mai eficientă decât panourile publicitare cu acest teaser, difuzarea lui la televizor sau radio sau tipărirea în presă. Prin urmare, are sens analiza conceptului de teaser prin prisma funcționării sale în spațiul internet. Pe Internet vedem trei tipuri de teasere: static (banner pe site), animat (în mare parte animație gif) și un videoclip mic. Mai mult, comparativ cu compania clasică teaser din 1906, astăzi există căi mult mai moderne de promovare. Majoritatea acestor metode sunt conexe cu internetul: publicitate contextuală, chat-uri, bloguri, mesagerie instantă, rețele sociale, servicii pentru postarea audio, video și imagini (în special pentru site-uri cu memes). În lumea modernă, există tot mai multe produse de informare care au nevoie și de teaser-e orientate către un anumit public țintă. Așadar, luând în considerare cele menționate mai sus, a fost formulată definiția modernă a unui teaser. Teaser este un instrument de publicitate sau promoțional, în principiu, aplicat în rețeaua Internet, orientat spre un anumit segment de audiență și destinat să trezească interes sau curiozitate, în special pentru ceea ce va urma și să crească consumul real.