Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 18:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:373.3 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Repere în elaborarea criteriilor de evaluare ale competențelor școlare în învățământul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 260-264. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:373.3 | ||||||
Pag. 260-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În evaluarea modernă, sintagma „criteriu de evaluare” reprezintă noţiunea centrală. Existența și elaborarea judicioasă a criteriilor de evaluare este esențială pentru orice tip de evaluare. În articol se elucidează, evolutiv, semnificaţiile noţiunii „criteriu de evaluare”, se figurează și se descriu modelele de interpretare a criteriilor în evaluarea şcolară. Sunt prezentate exigențele privind elaborarea, selectarea criteriilor de evaluare, în vederea eficientizării procesului de predare-învățare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, criteriu de evaluare, descriptor de performanță, competenţă, evaluation, evaluation criterion, performance descriptor, competence |
||||||
|