Articolul precedent |
Articolul urmator |
501 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.8 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Esența și structura procesului de instruire. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 231-236. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.8 | ||||||
Pag. 231-236 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este consacrat analizei și dezvoltării conceptului de instruire. În lucrare se elucidează, se nominalizează și se caracterizează etapele activității de instruire. O atenție specifică se acordă evidențierii condițiilor psihopedagogice de realizare a relațiilor dintre activitatea de predare și activitatea de învățare și caracterizării etapelor activității de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire, predare, învăţare, etapele activității de predare, etapele activității de învățare, training, teaching, learning, teaching activity stages, learning activity stages |
||||||
|