Esența și structura procesului de instruire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
501 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 10:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.8 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile. Esența și structura procesului de instruire. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 231-236. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Esența și structura procesului de instruire

CZU: 37.018.8

Pag. 231-236

Panico Vasile
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul este consacrat analizei și dezvoltării conceptului de instruire. În lucrare se elucidează, se nominalizează și se caracterizează etapele activității de instruire. O atenție specifică se acordă evidențierii condițiilor psihopedagogice de realizare a relațiilor dintre activitatea de predare și activitatea de învățare și caracterizării etapelor activității de învățare.

The article is devoted to analyzing and enabling the concept of training. In the paper, the stages of the training activity can be elucidated, nominated and identified. A specific attention is given in psychopedagogical conditions to achieve a relationship in terms of teaching and learning functions and characterization of the stages of learning activities.

Cuvinte-cheie
instruire, predare, învăţare, etapele activității de predare, etapele activității de învățare,

training, teaching, learning, teaching activity stages, learning activity stages