Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
568 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 19:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:373.3 (6)
Educație (14077)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra. Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar

CZU: 371.3:373.3

Pag. 217-221

Nour Alexandra
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Învățarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată și sistematizată a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membri ai grupului. Învățarea prin cooperare răspunde diferitelor obiective. Într-o situație de învățare prin cooperare, interacțiunea este caracterizată de o interdependență pozitivă dintre obiectiv și răspunderea individuală. Ea poate servi aprofundării conceptelor deja cunoscute, introducerii unor noi concepte, perfecționării abilităților, stimulării intereselor și motivarea învățării etc.

Cooperative learning is a strategy of structured and systemized training of small groups of students, so that they can work together for each group member to improve their own performance and contribute to increasing the performance of other group members. Cooperative learning meets different objectives. In a cooperative learning situation, the interaction is characterized by a positive interdependence between the goal and individual responsibility. It can serve to deepen already known concepts, introduce new concepts, improve skills, stimulate interests and motivate learning, etc.

Cuvinte-cheie
proces educaţional, învăţare şcolară, învăţare prin cooperare, strategie, construcţie, performanţă şcolară,

educational process, school learning, cooperative learning, strategy, construction, school performance