Articolul precedent |
Articolul urmator |
568 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.3 (6) |
Educație (14077) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 371.3:373.3 | |||||
Pag. 217-221 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Învățarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată și sistematizată a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membri ai grupului. Învățarea prin cooperare răspunde diferitelor obiective. Într-o situație de învățare prin cooperare, interacțiunea este caracterizată de o interdependență pozitivă dintre obiectiv și răspunderea individuală. Ea poate servi aprofundării conceptelor deja cunoscute, introducerii unor noi concepte, perfecționării abilităților, stimulării intereselor și motivarea învățării etc. |
|||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, învăţare şcolară, învăţare prin cooperare, strategie, construcţie, performanţă şcolară, educational process, school learning, cooperative learning, strategy, construction, school performance |
|||||
|