Articolul precedent |
Articolul urmator |
599 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 12:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881.13:373.3 (3) |
Educație (14301) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 169-173. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881.13:373.3 | ||||||
Pag. 169-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Compunerea constituie cadrul cel mai potrivit capacităților de exprimare a elevilor. Ele constituie un mijloc important în educația elevilor: le trezesc emoții, îi învață a aprecia cele văzute și retrăite, le dezvoltă capacitatea elevilor de a observa, de a stabili legăturile de cauzalitate dintre fenomene, evenimente, fapte, compară, contrapune, concluzionează. Ele oferă elevilor posibilitatea să aplice o serie de cunoștințe însușite în cadrul altor discipline de învățământ, le formează deprinderea de a deosebi esențialul de neesențial, de a observa și prezenta caracteristicile unor obiecte și fenomene, de a aduna material în legătură cu o anumită temă, de a-l sistematiza. Actualmente compunerile se evaluează în baza criteriilor de succes, anunțate elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie compunere, tipuri de compuneri, criterii de evaluare, criterii de succes, elevi, composition, types of compositions, evaluation criteria, success criteria, students |
||||||
|