Semnificația educativă a folclorului la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
428 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-13 19:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
39(478) (135)
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2219)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Ludmila. Semnificația educativă a folclorului la preșcolari. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 153-156. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Semnificația educativă a folclorului la preșcolari

CZU: 39(478)

Pag. 153-156

Cojocaru Ludmila
 
Instituția de Educație Timpurie s. Sagaidac, r-nul Cimişlia
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Tradițiile sintetizează experiența pozitivă acumulată de -a lungul unei perioade istorice și se concentrează în organizarea periodică a unor activități ce marchează cele mai semnificative momente din viața familiei și a grădiniței sau a grupurilor de copii cu interese comune. Ele au aparținut strămoșilor noștri și noi trebuie să le păstrăm și să le transmitem generațiilor .

Traditions summarize the positive experience gained over a historical period and focus on the regular organization of activities that mark the most significant moments in the life of the family and kindergarten or groups of children with common interests. They belonged to our ancestors and we must preserve them and pass them on to generations

Cuvinte-cheie
tradiţie, obicei, strămoși, copii, sărbători,

tradition, custom, ancestors, children, holidays