Articolul precedent |
Articolul urmator |
457 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.4 (43) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Olga. Caracteristici ale competenţei citit- scris. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 145-147. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.4 | ||||||
Pag. 145-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată competența de citit și scris, structura acesteia și legătura ei cu literația emergentă. Sunt reflectate diverse sarcini practice utilizate în scopul formării competenței pe care învățătorul le poate diferenția și individualiza pentru sporirea randamentului școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competența de citit-scris, literație emergentă, diferențiere și individualizare, skill, reading and writing skill, emerging literacy, differentiate and individualize |
||||||
|