Caracteristici ale competenţei citit- scris
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
457 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.4 (43)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
CERNEI, Olga. Caracteristici ale competenţei citit- scris. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 145-147. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Caracteristici ale competenţei citit- scris

CZU: 372.4

Pag. 145-147

Cernei Olga12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

În articol este abordată competența de citit și scris, structura acesteia și legătura ei cu literația emergentă. Sunt reflectate diverse sarcini practice utilizate în scopul formării competenței pe care învățătorul le poate diferenția și individualiza pentru sporirea randamentului școlar.

The article deals with the reading and writing skill, its structure and relationship with emerging literacy.Various practical tasks are mirrored for the purpose of training the competence that the teacher can differentiate and individualize in order to enhance the school efficiency.

Cuvinte-cheie
competenţă, competența de citit-scris, literație emergentă, diferențiere și individualizare,

skill, reading and writing skill, emerging literacy, differentiate and individualize