Articolul precedent |
Articolul urmator |
605 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 15:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.964.2-053.4 (1) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, ISAC, Olga. Fantasmele de acțiune în abordarea copiilor preșcolari prin prisma parfadigmei psihanalitice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 127-136. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.964.2-053.4 | ||||||
Pag. 127-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este scos în evidență fenomenul fantasmei, prezentat ca unul dintre cele mai importante elemente de bază ale psihanalizei, evidențiind legătura strânsă dintre conștient și inconștient. Sunt luate în considerare conștientizarea fantasmului și rezoluția simbolică a acestuia în procesul dezvoltării și maturizării copilului, printr-un aspect psihoterapeutic. Se acordă o atenție deosebită ambiguității acestui concept, complexității, dezvoltării și originii sale prin prisma paradigmei psihanalitice, revelată succesiv. |
||||||
Cuvinte-cheie fantasmele de acțiune, relația mama-copil, inconștient, conștient, dorința de acționa, action phantasm, mother-child relationship, unconscious, conscious, desire to act |
||||||
|