Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.83 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 STĂVILĂ, Nicoleta. Tipuri de formabili în contextul educației adulților. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 104-107. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.83 | ||||||
Pag. 104-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de față prezintă o analiză succintă a noțiunilor „educația adulților”, „andragogie”, urmată de enumerarea și descrierea tipurilor de formabili în accepția a cinci savanți. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţia adulţilor, andragogie, formabil, tipuri de formabili, stiluri de învăţare, adult education, andragogy, learner, types of learners, learning styles |
||||||
|