Tipuri de formabili în contextul educației adulților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
681 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 13:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.83 (14)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
STĂVILĂ, Nicoleta. Tipuri de formabili în contextul educației adulților. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 104-107. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Tipuri de formabili în contextul educației adulților

CZU: 37.013.83

Pag. 104-107

Stăvilă Nicoleta
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Studiul de față prezintă o analiză succintă a noțiunilor „educația adulților”, „andragogie”, urmată de enumerarea și descrierea tipurilor de formabili în accepția a cinci savanți.

The present study presents a brief analysis of the notions “adult education”, “andragogy”, followed by the enumeration and description of the types of trainees according to five scientists.

Cuvinte-cheie
educaţia adulţilor, andragogie, formabil, tipuri de formabili, stiluri de învăţare,

adult education, andragogy, learner, types of learners, learning styles