Articolul precedent |
Articolul urmator |
655 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:159.9 (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena. Climatul psihologic – consecinţă a comunicării manageriale în instituțiile de învățământ superior. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 91-95. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:159.9 | ||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Climatul psihologic este rezultatul reflectării condiţiilor comunicării manageriale, organizaţionale şi psihologice din instituție. Climatul psihologic afectează comunicarea și bunăstarea angajaților instituției, privind dezvoltarea, adoptarea și punerea în aplicare a deciziilor commune, pentru a obține eficacitatea activităților comune. Climatul psihologic determină sistemul de relații dintre membrii echipei unul cu celălalt și modul cum lucreză în instituție. |
||||||
Cuvinte-cheie instituții de învățământ superior, comunicare managerială, climat psihologic, climat psihologic defensiv, climat psihologic de cooperare, Higher education institutions, managerial communication, psychological climate, defensive psychological climate, psychological climate of cooperation |
||||||
|