Articolul precedent |
Articolul urmator |
434 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 01:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (289) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Valorile prioritare la tinerii moderni. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 81-85. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.8 | |||||
Pag. 81-85 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se elucidează actualitatea problemei valorilor la tinerii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a valorilor prioritare, precum și rezultatele obținute în urma prelucrării datelor. Prioritate se acordă în acest articol descrierii organizării experimentului constatativ axat pe stabilirea ierarhiei valorilor la tinerii moderni. Rezultatele curente sunt ilustrate în figuri și se descriu din punct de vedere calitativ. Raționamentele deduse în baza judecăților de valoare asupra datelor constatative sunt codificate în concluzii. |
|||||
Cuvinte-cheie valori, ierarhia valorilor, independenţă, Tineri, values, the hierarchy of values, independence, youth |
|||||
|