Competența de cercetare științifică: dimensiuni pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
641 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 17:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (915)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
MORARI, Natalia. Competența de cercetare științifică: dimensiuni pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 73-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Competența de cercetare științifică: dimensiuni pedagogice

CZU: 37.015

Pag. 73-75

Morari Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Competența de cercetare științifică are proiecție pedagogică din perspectiva învățării constructiviste. Învățarea prin cercetare implică: gândire critică și creativă, cunoaștere științifică, inovație, autenticitate. Între etapele cercetării științifice și etapele de formare a unei competențe se atestă corespondențe. Dezvoltarea competenței de cercetare la elevi va asigura nu doar continuitate în procesul de învățare, dar și integrare profesională.

The competence of scientific research has a pedagogical projection from the perspective of constructivism learning. Research-based learning involves: critical and creative thinking, scientific knowledge, innovation, authenticity. Correspondence is attested between the stages of competence formation. The development of research competence in students will ensure not only continuity in the learning process, but also professional integration.

Cuvinte-cheie
competența de cercetare științifică, cunoaştere ştiinţifică, constructivism, dimensiune pedagogică,

scientific research competence, scientific knowledge, constructivism, pedagogical dimension