Articolul precedent |
Articolul urmator |
641 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (915) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 MORARI, Natalia. Competența de cercetare științifică: dimensiuni pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 73-75. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 73-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența de cercetare științifică are proiecție pedagogică din perspectiva învățării constructiviste. Învățarea prin cercetare implică: gândire critică și creativă, cunoaștere științifică, inovație, autenticitate. Între etapele cercetării științifice și etapele de formare a unei competențe se atestă corespondențe. Dezvoltarea competenței de cercetare la elevi va asigura nu doar continuitate în procesul de învățare, dar și integrare profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie competența de cercetare științifică, cunoaştere ştiinţifică, constructivism, dimensiune pedagogică, scientific research competence, scientific knowledge, constructivism, pedagogical dimension |
||||||
|