Oportunitatea cunoasterii procesului de formare a competenței emoționale a studenților pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
566 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 20:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (639)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
SM ISO690:2012
CUCEREAVÎI, Elena. Oportunitatea cunoasterii procesului de formare a competenței emoționale a studenților pedagogi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 50-53. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Oportunitatea cunoasterii procesului de formare a competenței emoționale a studenților pedagogi

CZU: 378.147

Pag. 50-53

Cucereavîi Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Cele mai variate provocări cu care se confruntă actualmente cadrele didactice în mediul educațional și față de care exprimă un grad sporit de vulnerabilitate sunt cele de ordin emoțional. Relevanța și oportunitatea cunoașterii procesului de formare a competenței emoţionale a studenţilor pedagogi în cadrul formării profesionale inițiale oferă posibilitatea actualizării curriculumului, strategiilor și perceperii mai clare a profilului conceptului și specificului manifestării competenței emoționale.

The most varied challenges that teachers currently face in the educational environment and to which they express a high degree of vulnerability are those of an emotional nature. The relevance and opportunity of knowing the process of training the emotional skills of pedagogical students in initial professional training offers the opportunity to update the curriculum, strategies and a clearer perception of the profile of the concept and particularity of the manifestation of emotional skills.

Cuvinte-cheie
competenţă, competenţă emoţională, formarea competenței emoționale, studenți pedagogi,

skills, emotional skills, training of emotional skills, pedagogical students