Articolul precedent |
Articolul urmator |
518 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 CUCEREAVÎI, Elena. Delimitări conceptuale ale competenței și caracteristicele ei. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 45-49. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Implementarea cirriculei modernizate în sistemul educațional în Republica Moldova a reiterat interesul faţă de conceptul de competenţă. Educația axată pe competenţe reflectă achiziţiile cercetărilor ştiinţelor educaţiei conform cărora, graţie deţinerii competenţelor, educabilul poate realiza, în mod exemplar, transferul şi mobilizarea cunoştinţelor şi a abilităţilor în contexte şi situaţii reale de viaţă. Promovarea competenţelor, sincronizarea educaţiei sistemului naţional la imperativele timpului, la standardele europene, a condiționat nemijlocit revizuirea abordărilor conceptului de competență. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, formarea competențelor, cunoştinţe, capacităţi, atitudini, skills, formation of skills, knowledge, abilities, attitudes |
||||||
|