Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14299) |
SM ISO690:2012 BUNDĂ, Carmen. Învățătorul formează moralitatea și valorile la elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 36-39. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 36-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trăsătura caracteristică a umanității este moralitatea, care se dobândește prin educație. Valorificând competențele sale didactice, profesorul corelează cunoștințele specifice disciplinei proprii, cu altele din alte discipline și cu utilizarea lor în plan concret-real, apoi dezvoltă și capacități analitice și critice la nivelul elevilor. Consider util ca aceștia să cunoască bogăția valorilor, a tradițiilor, a folclorului, a literaturii populare române, să valorifice aceste comori și să facă cunoscută mai departe frumusețea și bogăția acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie moralitatea, educaţia, elevi, valori, tradiţii, morality, education, students, values, tradition |
||||||
|