Managementul proiectelor educaționale în instituțiile de învățământ profesional tehnic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
550 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1 (99)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272)
SM ISO690:2012
BOTEZATU, Angela, HERŢA, Veronica. Managementul proiectelor educaționale în instituțiile de învățământ profesional tehnic. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 29-35. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Managementul proiectelor educaționale în instituțiile de învățământ profesional tehnic

CZU: 377.1

Pag. 29-35

Botezatu Angela, Herţa Veronica
 
Centrul de Excelență în Economie și Finanțe, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

În prezentul articol, autorii au sintetizat informațiile privind realizarea proiectelor educaționale implementate în ultimii ani în instituțiile de învățământ profesional tehnic (ÎPT). Au fost descrise cele mai relevante și de anvergură proiecte care au reconceptualizat sistemul de învățământ profesional tehnic și au contribuit la îmbunătățirea gestionării sistemului de ÎPT din Republica Moldova. Restructurarea rețelei instituțiilor de ÎPT, îmbunătățirea calității proceselor de învățare și a rezultatelor acestora racordate la cerințele pieței muncii, dezvoltarea suportului curricular și a bazei tehnico-materiale sunt rezultate vizibile ale implementării proiectelor, iar sustenabilitatea este asigurată de către managementul instituțiilor de ÎPT și după finisarea acestora.

In this article, the authors summarized the information on the realization of educational projects implemented in recent years in technical vocational education institutions (TVET). There were described the most relevant and amplitude projects that reconceptualized the technical vocational education system and contributed to the improvement of the management of the TVET system in the Republic of Moldova. Restructuring the network of TVET institutions, improving the quality of learning processes and their results related to labor market requirements, developing curriculum support and the technical-material base are visible results of project implementation, at the same time, the sustainability is ensured by the management of TVET institutions even after their completion.

Cuvinte-cheie
învățământ profesional tehnic, managementul proiectelor, proiect,

project, project management, technical vocational education institution (TVET)