Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 20:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017:17 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (385) |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Valente ale personalităţii etice a pedagogului în instituţia educaţiei. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 423-431. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | |||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 37.017:17 | |||||
Pag. 423-431 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The pedagogy of ethics, being a new concept in the context of the institution of education, contributes to the formation of the ethical personality of the pedagogue. From this perspective, the pedagogue will take into account the capitalization of a series of principles, which have some ethical regulation functions and will contribute to professional success: the principle of performance standards, the principle of relationship between attitudes and behavior, the principle of behavioral consistency, the principle of reciprocity relationship. |
|||||
|