Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
542 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 14:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.5:004.738.5(100+478) (1) |
Comerț exterior. Comerț internațional (385) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
SM ISO690:2012 LEAHOVCENCO, Alexandru. Transformarea digitală a comerţului international. In: Economica, 2020, nr. 3(113), pp. 128-143. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(113) / 2020 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.5:004.738.5(100+478) | ||||||
JEL: M14, L86. | ||||||
Pag. 128-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lumea contemporană, cu toate provocările acesteia, este dificilă sesizarea tendințelor din orice domeniu. Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor informaționale a declanșat un val imens de informații, care, la rândul lor, au afectat metodele de prelucrare și transformare a acestora. În consecință, au apărut noi concepte și noi modele economice. Referitor la subiectul articolului, constatăm, evident, că dogmatismul comerțului tradițional se epuizează și se transformă într-un model nou. Acest fenomen, numit digitalizare, a pătruns în toate ariile societății umane dar cel mai esenţial lucru constă în faptul că a afectat cea mai importantă ramură a societății umane, comerțul. În articolul dat, sunt expuse idei și concepte, care dezvăluie acest proces de transformare a comerțului tradițional într-un model digital, se explică unele criterii principale, care afectează acest proces și prognozează tendințele, ce vor predomina în viitorul şi în care transformarea modelului comerțului tradițional, se va finaliza complet. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, digitalizare, servicii electronice, e-commerce, Digitalization, e-services |
||||||
|