Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 00:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81’374.2:373.46:339.138 (1) |
Lingvistică. Limbi (5046) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2012) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 DRUŢĂ, Inga, VIERU, Lidia, VLAS, Mariana. Definiții specializate ale termenilor de marketing. In: Filologia modernă: realizări şi perspective în context european: Paul GOMA In memoriam. Est-etica rezistenței prin adevăr, 6 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: "Tipocart Print" SRL, 2020, Ediţia 14, pp. 94-100. ISBN 978-9975-3392-9-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european Ediţia 14, 2020 |
||||||
Colocviul "Filologia modernă: realizări şi perspective în context european" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 81’374.2:373.46:339.138 | ||||||
Pag. 94-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Definiţia constituie problema esențială în orice terminologie. Caracterul normat al terminologiei „interne” impune, în general convenţional, o anumită definiţie care să permită reprezentarea conceptual-semantică. Această definiţie, cu aproximări care nu trebuie însă să afecteze „nucleul dur” al sensului specializat, se transmite şi în terminologia „externă”. Distincţia dintre definiţiile ştiinţifice şi cele preştiinţifice sau uzuale permite să diferenţiem lexicul specializat de cel comun, iar în interiorul lexicului specializat funcționează ca posibilitate de a face mai accesibili termenii specializaţi vorbitorilor obişnuiţi. În lucrare se analizează criteriile pe care se fundamentează definițiile terminografice în domeniul marketingului. |
||||||
Cuvinte-cheie termen, concept, definiţie, structură conceptuală, marketing, dicționare specializate, term, concept, definition, conceptual structure, marketing, specialized dictionaries |
||||||
|