Articolul precedent |
Articolul urmator |
378 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-09 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.4/.6-057.87 (1) |
Procese sociale. Dinamică socială (577) |
Psihologie socială (2091) |
SM ISO690:2012 SCOROHOD, Nicoleta. Persistența motivațională și stilul de relaționare socială la studenți. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 270-273. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.4/.6-057.87 | ||||||
Pag. 270-273 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivational persistence implies a behavioral perseverance in achieving defined goals, the ability to remain permanently motivated for a longer period of time, to find interest and satisfaction in any task to be performed. The style of social relationship involves the connection between the student and his relationships with the world around him. Cooperation between people is important because, through communication, each person expresses their opinion, thoughts, emotions, exchange of experiences, etc. |
||||||
|