Articolul precedent |
Articolul urmator |
428 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 14:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1:159.942 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3892) |
Psihologie (3365) |
SM ISO690:2012 BRUMA, Ala. Influența stresului părinților asupra bunăstării emoționale a preșcolarilor. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 214-217. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1:159.942 | ||||||
Pag. 214-217 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
For preschoolers, the most important source of self-esteem is the appreciation of the educator or parents. The messages transmitted by them are internalized by the child, leading to the inoculation of the feeling of adequacy or inadequacy as a person. Therefore, being a responsible child means becoming equal to breaking as much as possible from your emotions and caring only for the manifestation of kindness in a conversation, without disturbing anyone. |
||||||
|