Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111'38:687 (1) |
Limba engleză (670) |
Industria îmbrăcămintei, confecții. Fabricarea articolelor de toaletă. Cosmetică (149) |
SM ISO690:2012 VESCO, Olga. Stylistic peculiarities of online articles on fashion. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 136-139. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111'38:687 | ||||||
Pag. 136-139 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Stilistica este o ramură a lingvisticii care studiază noțiuni precum stilul și cuprinde stilurile funcționale, din care face parte și stilul publicistic. Acest articol își propune analiza articolelor online din domeniul modei din punct de vedere stilistic. Analiza efectuată a dovedit că limbajul folosit în aceste articole este mai mult neoficial și colocvial, însă totuși este caracterizat și de folosirea unor anumiți termeni și multor figuri de stil, precum metafore, epitete, hiperbole și altele. |
||||||
|