La bande annonce comme support didactique dans la formation de la compétence sociolinguistique en FLE (Niveau A2 du CECRL)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
528 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-06 13:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03:811.133.1'243'27 (1)
Educație (14269)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
MÎNDRILĂ, Zorina. La bande annonce comme support didactique dans la formation de la compétence sociolinguistique en FLE (Niveau A2 du CECRL). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 101-104. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

La bande annonce comme support didactique dans la formation de la compétence sociolinguistique en FLE (Niveau A2 du CECRL)

CZU: 37.03:811.133.1'243'27

Pag. 101-104

Mîndrilă Zorina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2020


Rezumat

The book trailer is a short filmed sequence aimed at announcing and promoting a book. We are examining the book trailer as a digital tool to be used in French class in order to develop sociolinguistic competence in learners. Analysis of the data collected in two middle school classes reveals that book trailers are necessary, in order to better understand the literary work and encourage the sharing of books which provokes the pleasure of discovery.