Articolul precedent |
Articolul urmator |
404 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-03 14:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.315:811.112.2 (1) |
Educație (14217) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119) |
SM ISO690:2012 COROI, Maria. Imaginile în cadrul lecției de civilizație germanofonă. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 75-78. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.315:811.112.2 | ||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The study aims to investigate the impact of the images on the development of communication, writing and socio-cultural competence of students. Starting with images and civilization conceptual significance, to the functions of images in the foreign language lesson and ending with the analysis of the textbooks and the working methods used. In this context it is highly recommended to work with images and sociocultural content for language teaching. Both motivate students to learn and can lead to the development of values such as empathy, tolerance and awareness, which are very important nowadays. |
||||||
|