Le texte publicitaire comme support didactique dans la formation de la compétence (PLURI/INTER) culturelle en FLE (NIVEAU A2 DU CECRL)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
319 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 07:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1'27 (9)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244)
SM ISO690:2012
CIOCHINA, Cătălina. Le texte publicitaire comme support didactique dans la formation de la compétence (PLURI/INTER) culturelle en FLE (NIVEAU A2 DU CECRL). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 72-74. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

Le texte publicitaire comme support didactique dans la formation de la compétence (PLURI/INTER) culturelle en FLE (NIVEAU A2 DU CECRL)

CZU: 811.133.1'27

Pag. 72-74

Ciochina Cătălina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2020