Articolul precedent |
Articolul urmator |
319 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 07:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.133.1'27 (9) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (244) |
SM ISO690:2012 CIOCHINA, Cătălina. Le texte publicitaire comme support didactique dans la formation de la compétence (PLURI/INTER) culturelle en FLE (NIVEAU A2 DU CECRL). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 72-74. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.133.1'27 | ||||||
Pag. 72-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|