Valoarea marketingului educaţional în instituţiile prestatoare de servicii educaţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
520 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 10:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.54 (19)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Valoarea marketingului educaţional în instituţiile prestatoare de servicii educaţionale. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 313-319. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Valoarea marketingului educaţional în instituţiile prestatoare de servicii educaţionale

CZU: 37.014.54

Pag. 313-319

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

The article reflects the theoretical-praxiological aspects of educational marketing. The authors’ opinions on educational marketing milestones are reflected: concept, dimensions, educational services offers provided at the level of institutions. It renders the marketing model of the educational service institution with various basic components in the promotion and motivation of educational actors.