Probleme de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
695 108
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 18:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1+015.3 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
Bibliografie și bibliografii. Cataloage (52)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Maria. Probleme de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 233-238. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Probleme de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale

CZU: 376.1+015.3

Pag. 233-238

Georgescu Maria12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Vâlcea
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

Any process of integrating a person with disabilities should take into account about those measures that are in favor of developing his or her personal autonomy and / or maintaining economic independence and social integration. To this end, adaptation programs, individual and collective measures should be included and developed to promote personal independence that will allow them to lead a life as close to normal as possible, which includes respect for the right to be different. Achieving the objectives of social integration starts from the way the family is engaged and responsible in the child’s education.