Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
772 85
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 10:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1313)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria. Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 10-113. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic

CZU: 37.02

Pag. 10-113

Mihăilă Monica-Maria123
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
3 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

Teaching is a systematic, organized teaching activity carried out by the teacher that involves designing educational activities, identifying goals, determining content, organizing conditions that will promote the achievement of skills, conducting teaching and evaluating the quality of changes in student behaviour.