Impactul evaluării în procesul educaţional din Franța
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
444 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3(44) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Impactul evaluării în procesul educaţional din Franța. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 95-97. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Impactul evaluării în procesul educaţional din Franța

CZU: 37.013.3(44)

Pag. 95-97

Hîncu Ionela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

The essential role of assessment in the francophone educational process is to demonstrate how students learn, how they are motivated to learn and the teachers’ teaching quality. In this way, the evaluation of school results aims to improve the quality and efficiency of learning, allowing each student to identify their level of knowledge but also the difficulties to progress