Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3(44) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela. Impactul evaluării în procesul educaţional din Franța. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 95-97. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3(44) | ||||||
Pag. 95-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The essential role of assessment in the francophone educational process is to demonstrate how students learn, how they are motivated to learn and the teachers’ teaching quality. In this way, the evaluation of school results aims to improve the quality and efficiency of learning, allowing each student to identify their level of knowledge but also the difficulties to progress |
||||||
|