Articolul precedent |
Articolul urmator |
433 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 12:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+37.07:005 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1893) |
SM ISO690:2012 STAŞ, Marian, STAŞ, Iunona. Integritate. Competenţă. Leadership. Trei teste dure pentru educaţie, în context COVID-19. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 43-49. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2+37.07:005 | ||||||
Pag. 43-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper opens a values-based conversation on relevant challenges for the education system in an unprecedented pandemic context, as experienced first-hand by the authors. Integrity, competence, and leadership aspects are discussed, with relevant, at times uncomfortable, examples. Lessons on resilience, and the courage to learn, un-learn, re-learn, and change are drawn. |
||||||
|