Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
450 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 10:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
342.733:614.8 (1)
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (933)
Accidente. Riscuri. Hazarduri. Prevenirea accidentelor. Protecţie personală. Siguranţă (125)
SM ISO690:2012
CHIBAC, Natalia, POZNEACOVA, Veronica. Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2020, nr. 8(138), pp. 77-84. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4011853
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(138) / 2020 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura

Influence of the state of emergency on the right to education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4011853
CZU: 342.733:614.8

Pag. 77-84

Chibac Natalia, Pozneacova Veronica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2020


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu dedicat naturii dreptului la învățătură, importanței acestui drept și poziționării lui în cadrul drepturilor naturale și inalienabile ale omulu prin prisma reglementărilor naționale și internaționale. Scopul urmărit de autori rezidă în determinarea impactului declarării stării de urgență asupra dreptului la învățătură și în depistarea eventualelor încălcări ale acestui drept.

This article is a study dedicated to the nature of the right to education, the importance of this right and its position within the natural and inalienable rights of man through the prism of national and international regulations. The purpose of this article is to determine the impact of declaring a state of emergency on the right to education and to detect possible violations of this right.

Cuvinte-cheie
drepturile omului, dreptul la învățătură, stare de urgență, drepturi inalienabile, caracter social-economic, limitarea drepturilor, clasificare doctrinară,

human rights, right to education, state of emergency, inalienable rights, social-economic character, limitation of rights, doctrinal classification