Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.77 (66) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514) |
SM ISO690:2012 ВЕЛИКОВА, Татьяна, ПОПИЛЬ, Геннадий. Организация совместной обратной связи посредством онлайн сервиса TRIVENTY. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.1, pp. 456-462. ISBN 978-9975-83-091-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.77 | ||||||
Pag. 456-462 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, the authors proposed a methodology of organization the collaborative feedback through the online service Triventy. The authors have revealed the advantages and disadvantages of the service, presented the key characteristics of Triventy service and illustrated its unique features in comparison to similar services for the feedback organization. |
||||||
Cuvinte-cheie Triventy, online, service, collaborative, quiz, feedback, advantages, disadvantages, methodology, characteristics |
||||||
|