Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-04 21:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351.863:339.9 (1) |
Activități specifice administrației publice (1071) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437) |
SM ISO690:2012 ДОМАШЕНКО, Марина, ШКОЛА, Виктория, БУРНАКОВА, Валерия. Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколого-экономической безопасности международной экономической деятельности. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.1, pp. 121-126. ISBN 978-9975-83-091-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 351.863:339.9 | ||||||
Pag. 121-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the strategic aspect of ensuring the ecological and economic security of the country, define the basis мacromarketing direction. The analysis of image aspect based сompetitiveness national brand. |
||||||
Cuvinte-cheie ecological and economic security, international economic activity, marketing, internationalization, image, branding |
||||||
|