Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
619 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 19:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138(079) (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA, Sergiu. Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.1, pp. 50-56. ISBN 978-9975-83-091-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2020
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 15 februarie 2020

Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market

CZU: 339.138(079)
JEL: L67, M45, Q41; Q43

Pag. 50-56

Mogîldea Sergiu
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 4 august 2020


Rezumat

Today, our everyday life is marked by the processes of globalization, a product of the 20th century. In modern conditions, global and regional commodity markets develop under the influence of many factors. Several factors influence the world trade of wine in the 21st century. These include the increase of integration, the development of the information economy, the increasing role of foreign investments, the globalization of international trade and the importance of product quality standards. The main component of world trade is the export of this product and its import, which can be analyzed in value and nature, as well as in the geographical distribution of cross-border flows. Wine is one of the leading renewable products in the Republic of Moldova. In the country without material resources, wine is a strategic product. The aim of the research consists in studying the wine market and the ways to promote the sale of wine products on potential outlets.

Actualmente viața cotidiană este marcată de procesele de globalizare, un produs al sex. XX. În condiții moderne, piețele globale și regionale de mărfuri se dezvoltă sub influența multor factori. Câțiva factori influențează comerțul mondial de vinuri din secolul XXI. Printre ele se numără creșterea integrării, dezvoltarea economiei informaționale, rolul tot mai mare al investițiilor străine, globalizarea comerțului internațional și importanța standardelor de calitate a produselor. Principala сomponentă a comerțului mondial sunt exportul acestui produs și importul acestuia, care pot fi analizate în valoare și natură, precum și în ceea ce privește distribuția geografică a fluxurilor transfrontaliere. Unul din produsele marcarnte, regenerabile din Republicii Moldova, este vinul. În țară lipsită de resurse materiale, vinul constituie un produs strategic. Scopul cercetării constă în investigarea pieței produselor vinicole și modalitățile de impulsionare al desfacerii acestor produse pe debușee potențiale.

Cuvinte-cheie
marketing, product policy, promotion, import, export, renewable product, efficiency,

marketing, politica de produs, de promovare, import, export, produs regenerabil, eficienţă