Utilizarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în studiul chimiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
875 81
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 19:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.854:004 (2)
Educație (14324)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Utilizarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în studiul chimiei. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie, 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.2, pp. 124-130. ISBN 978-9975-76-308-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Vol.2, 2020
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020

Utilizarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în studiul chimiei

CZU: 372.854:004

Pag. 124-130

Cazacioc Nadejda
 
Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 20 iulie 2020


Rezumat

Evoluţia fără precedent a tehnologiilor în toate domeniile de activitate ale societăţii, inclusiv în pedagogie reprezentă punctul de plecare spre un nouă metodologie de predare – învăţare – evaluare. Dispozitivele digitale şi Internetul au devenit obsesia generaţiei Z . Implementarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în procesul de învăţare  este de fapt o necesitate care are ca scop  eficientizarea învăţării şi sporirea calităţii produselor şi  proceselor de învăţare.

The unprecedented evolution of technologies in all areas of corporate development, including in the pedagogy represented the starting point spread a new methodology of teaching - learning - evaluation.Digital devices and the internet have become the obsession of the Z generation.The use of digital tools and educational platforms in the learning process is in fact a necessity that aims to make learning more efficient and to increase the quality of learning products and processes.