Articolul precedent |
Articolul urmator |
875 81 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 19:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854:004 (2) |
Educație (14324) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Utilizarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în studiul chimiei. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie, 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.2, pp. 124-130. ISBN 978-9975-76-308-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.854:004 | ||||||
Pag. 124-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluţia fără precedent a tehnologiilor în toate domeniile de activitate ale societăţii, inclusiv în pedagogie reprezentă punctul de plecare spre un nouă metodologie de predare – învăţare – evaluare. Dispozitivele digitale şi Internetul au devenit obsesia generaţiei Z . Implementarea instrumentelor digitale şi platformelor educaţionale în procesul de învăţare este de fapt o necesitate care are ca scop eficientizarea învăţării şi sporirea calităţii produselor şi proceselor de învăţare. |
||||||
|